Quality

Our company has designated the quality of service as its top priority to meet production standards, consistently maintain customer satisfaction, and preserve its reputation. Our company views quality as a measurable, improvable, and sustainable system. Explore our understanding of quality.

Our Quality Perception

Our company perceives quality understanding as more than just a system; it is a measurable, improvable, and assimilated element. Commencing Quality Assurance System activities in 2001, our company has consecutively earned ISO 9002, ISO 9001:2008, and ISO 9001:2015 Quality Certifications. A wellestablished quality management system, coupled with a quality perception aligned with customer satisfaction, has gradually enabled us to respond timely to increased production capacity.

Quality Objectives

Annually adding at least 2 customers to our customer portfolio, achieving a minimum of 20% increase in current turnover each year, incorporating technological innovations 2-3 times per year company-wide, maintaining the annual return (RET) rate from customers at a maximum of 2%, maintaining the annual warning rate at a maximum of 1%, reducing losses in all production departments. Keeping the loss rate at a maximum of 2%, effectively implementing the existing ENVIRONMENTAL MANAGEMENT system (ISO 14001), effectively implementing the existing OHS MANAGEMENT system (ISO 45001). Establishing and effectively implementing the CUSTOMER SATISFACTION system (ISO 10002).

Kalite/Çevre/İSG ve Müşteri Memnuniyeti için ortak politika:

Kutaş Basım Ambalaj, sektördeki bilgi ve yıllara dayanan tecrübesi ile müşterilerinin verimliliğinin artmasına katkıda bulunmayı amaç edinmiştir. Bu temel amacın yanında şirketimizin performansını sürekli arttırmak için,

  • Kalite, maliyet, verimlilik, müşteri odaklılık, iş sağlığı ve güvenliği, çevre güvenliği konularında çalışanlarımızı sürekli eğitmeyi,
  • Yasal ve diğer gerekliliklere birebir uymayı,
  • Faaliyetlerimizin çevreye olası etkilerini olabildiğince azaltmayı, iş sağlığı ve güvenliği konusunda riskleri bertaraf ederek çalışanlarımızın, ziyaretçilerimizin ve çevre halkının sağlığını korumayı,
  • Çevreyi korumak için doğal kaynak kayıplarını ve atıklarımızı azaltmayı,
  • Uygunsuzlukları önlemeyi, hataları tekrarlamamak için gerekli iyileştirmeleri gerçekleştirmeyi, 
  • Müşterilerimizin istedikleri ürün ve hizmetleri eksiksiz olarak karşılayarak tam müşteri memnuniyeti için çalışmayı,
  • Sorunlarımızı ertelemeden ve tüm çalışanlarımızın katılımı ile çözmeyi,
  • Satış sonrasında da müşterilerimizin yanında olmayı, iş ortağı olarak çözüm üretmeyi,
  • Uygun risk değerlendirmesi aracılığıyla çalışmalarımızı riske atabilecek tehditleri anlayarak faaliyetlerimizi yapmayı,
  • Güncel bilgi ve teknolojiyi takip ederek tüm proseslerimizde sürekli iyileştirmeyi ve iş sürekliliğini sağlamayı,
  • İnsan kaynağına verdiğimiz önem ile çalışanlarımıza yatırım yaparak hedeflerimiz doğrultusunda ilerlemeyi,
  • Çalışanların iş sağlığı güvenliği ve çevre güvenliği ile ilgili çalışmalara tam katılımını sağlamayı, gerekli kurulları oluşturmayı benimsemektedir.

 Yönetim sistemimizin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi için gerekli kaynakları temin etmektedir.